Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Крячко І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
|
1. |
Крячко І. П. Підручник як основа інформаційно-навчального середовища шкільної астрономії [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 349-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_42
| 2. |
Крячко І. П. Виконання навчальних астрономічних спостережень на телескопах з віддаленим доступом [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 50, вип. 6. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_50_6_6 Запропоновано один зі шляхів вирішення суттєвої проблеми методики навчання астрономії в старшій загальноосвітній школі – організації виконання навчальних астрономічних спостережень. Нині такі спостереження можна виконувати з допомогою телескопів з віддаленим доступом. Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і можливість працювати з телескопами-роботами дозволяє за умов профільного навчання організувати пізнавально-дослідницьку діяльність учнів у процесі навчання астрономії. Наведено стислий опис найвідоміших телескопів-роботів і приклад роботи з мережею телескопів з відкритим (без оплати) віддаленим доступом, яка створена науковцями й педагогами з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики в США.Предложен один из путей решения существенной проблемы методики обучения астрономии в старшей общеобразовательной школе – организации выполнения учебных астрономических наблюдений. Сейчас такие наблюдения можно выполнять с помощью телескопов с удаленным доступом. Применение современных информационно-коммуникационных технологий и возможность работать с телескопами-роботами позволяет в условиях профильного обучения организовать познавательно-исследовательскую деятельность учащихся в процессе обучения астрономии. Приведено краткое описание наиболее известных телескопов-роботов и пример работы с сетью телескопов с открытым (бесплатным) удаленным доступом, которую создали ученые и педагоги Гарвард-Смитсоновского центра астрофизики в США.The purpose of this article is to show the way of overcoming one of the major problems of astronomy teaching methods in upper secondary school – organization of educational astronomical observations. Nowadays it became possible to perform such observations on remote access telescopes. By using up-to-date informational and communicational technologies, having an opportunity to work with robotic telescopes allows us to organize a unique cognitive and research oriented activities for students while conducting their specialized astronomical studies. Below here is given a brief description of the most significant robotic telescopes and the way of the usage of open remote access telescopic network which was created by professors and scientists of Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics, USA.
| 3. |
Крячко І. П. Концепція підручника астрономії профільного рівня [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2015. - Вип. 16. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2015_16_7
| 4. |
Головко М. В. Модель підручника астрономії профільного рівня [Електронний ресурс] / М. В. Головко, І. П. Крячко // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(1). - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(1)__17
| 5. |
Крячко І. П. Мисливці за екзопланетами (Нобелівська премія з фізики 2019 року) [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Вісник Національної академії наук України. - 2019. - № 12. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2019_12_5 8 жовтня було оголошено імена лауреатів Нобелівської премії з фізики 2019 р. Половина премії дісталася канадсько-американському вченому Джеймсу Піблсу (James Peebles), "за теоретичні відкриття у фізичній космології", другу половину розділили між собою швейцарські астрофізики Мішель Майор (Michel Mayor) і Дідьє Кело (Didier Queloz) "за відкриття екзопланети, що обертається навколо сонцеподібної зірки". Нобелівський комітет при Королівській шведській академії наук зазначив, що "відкриття цих учених є революційними для астрономії". Статтю присвячено другій, "спостережній" частині премії - відкриттю екзопланети 51 Пегаса b.
| 6. |
Крячко І. П. Пропедевтика астрономічних знань учнів гімназії засобами сучасного підручника фізики [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 23. - С. 132-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_23_13
| 7. |
Головко М. Дидактичні функції сучасного підручника астрономії в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / М. Головко, І. Крячко // Проблеми сучасного підручника. - 2022. - Вип. 29. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2022_29_7
|
|
|