Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)Журнали та продовжувані видання (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Крячко І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 7
Представлено документи з 1 до 7
1.

Крячко І. П. 
Підручник як основа інформаційно-навчального середовища шкільної астрономії [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Проблеми сучасного підручника. - 2014. - Вип. 14. - С. 349-355. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2014_14_42
Попередній перегляд:   Завантажити - 359.831 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Крячко І. П. 
Виконання навчальних астрономічних спостережень на телескопах з віддаленим доступом [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2015. - Т. 50, вип. 6. - С. 50-56. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2015_50_6_6
Запропоновано один зі шляхів вирішення суттєвої проблеми методики навчання астрономії в старшій загальноосвітній школі – організації виконання навчальних астрономічних спостережень. Нині такі спостереження можна виконувати з допомогою телескопів з віддаленим доступом. Застосування сучасних інформаційно-комунікаційних технологій і можливість працювати з телескопами-роботами дозволяє за умов профільного навчання організувати пізнавально-дослідницьку діяльність учнів у процесі навчання астрономії. Наведено стислий опис найвідоміших телескопів-роботів і приклад роботи з мережею телескопів з відкритим (без оплати) віддаленим доступом, яка створена науковцями й педагогами з Гарвард-Смітсонівського центру астрофізики в США.Предложен один из путей решения существенной проблемы методики обучения астрономии в старшей общеобразовательной школе – организации выполнения учебных астрономических наблюдений. Сейчас такие наблюдения можно выполнять с помощью телескопов с удаленным доступом. Применение современных информационно-коммуникационных технологий и возможность работать с телескопами-роботами позволяет в условиях профильного обучения организовать познавательно-исследовательскую деятельность учащихся в процессе обучения астрономии. Приведено краткое описание наиболее известных телескопов-роботов и пример работы с сетью телескопов с открытым (бесплатным) удаленным доступом, которую создали ученые и педагоги Гарвард-Смитсоновского центра астрофизики в США.The purpose of this article is to show the way of overcoming one of the major problems of astronomy teaching methods in upper secondary school – organization of educational astronomical observations. Nowadays it became possible to perform such observations on remote access telescopes. By using up-to-date informational and communicational technologies, having an opportunity to work with robotic telescopes allows us to organize a unique cognitive and research oriented activities for students while conducting their specialized astronomical studies. Below here is given a brief description of the most significant robotic telescopes and the way of the usage of open remote access telescopic network which was created by professors and scientists of Harvard-Smithsonian Center for Astrophysics, USA.
Попередній перегляд:   Завантажити - 620.623 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Крячко І. П. 
Концепція підручника астрономії профільного рівня [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі. - 2015. - Вип. 16. - С. 28-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_3_2015_16_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 234.753 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Головко М. В. 
Модель підручника астрономії профільного рівня [Електронний ресурс] / М. В. Головко, І. П. Крячко // Проблеми сучасного підручника. - 2015. - Вип. 15(1). - С. 127-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2015_15(1)__17
Попередній перегляд:   Завантажити - 413.404 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Крячко І. П. 
Мисливці за екзопланетами (Нобелівська премія з фізики 2019 року) [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Вісник Національної академії наук України. - 2019. - № 12. - С. 28-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vnanu_2019_12_5
8 жовтня було оголошено імена лауреатів Нобелівської премії з фізики 2019 р. Половина премії дісталася канадсько-американському вченому Джеймсу Піблсу (James Peebles), "за теоретичні відкриття у фізичній космології", другу половину розділили між собою швейцарські астрофізики Мішель Майор (Michel Mayor) і Дідьє Кело (Didier Queloz) "за відкриття екзопланети, що обертається навколо сонцеподібної зірки". Нобелівський комітет при Королівській шведській академії наук зазначив, що "відкриття цих учених є революційними для астрономії". Статтю присвячено другій, "спостережній" частині премії - відкриттю екзопланети 51 Пегаса b.
Попередній перегляд:   Завантажити - 230.669 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Крячко І. П. 
Пропедевтика астрономічних знань учнів гімназії засобами сучасного підручника фізики [Електронний ресурс] / І. П. Крячко // Проблеми сучасного підручника. - 2019. - Вип. 23. - С. 132-138. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2019_23_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 302.241 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Головко М. 
Дидактичні функції сучасного підручника астрономії в умовах дистанційного навчання [Електронний ресурс] / М. Головко, І. Крячко // Проблеми сучасного підручника. - 2022. - Вип. 29. - С. 43-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/psp_2022_29_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 276.494 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського